Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2015 22:36 - От какво се нуждае една жена,когато остане сама?!
Автор: hloris Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1766 Коментари: 10 Гласове:
16

Последна промяна: 09.09.2015 00:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както може би е вече известно в блога,аз по стечение на обстоятелствата от четири години и по Божията воля съм сама.
Съпругът ми почина.
И съм в графа "вдовица".
Та искам да попитам защо всички,хайде да не обобщаваме,почти всички мъже си мислят,че една жена в това положение,се нуждае единствено и само от секс,и я слагат в графа на едва ли не сексуално незадоволените,при положение,че живеем в 21 век,и има сексшопове,които са пълни със секс-играчки?!
Защо?!
Лично мен това винаги донякъде ме е обиждало,и натъжавало,защото реално за тези четири години се нагледах на какви ли не изпълнения от мъжка страна...
даже вече ме отвращават подобен вид изпълнения.Та даже и предложения от женени мъже,и то представете си предложения за дългосрочна връзка?!?
Защо почти всички мъже си мислят,че жена в подобно положение се нуждае единствено от секс,та ми го набиват и предлагат на всяка крачка?!
Говорим за реала тук.
Някой да не си помисли,че пак спрягам някаква си интрига тук,в блога.
А и защо всички приятелки,всички останали жени започват да странят от теб,че холан,хоп,и може да отмъкнеш мъжлето им,при положение,че има толкова свободни и необвързани мъже?!?
Някой би ли ми отговорил на тези прости на пръв поглед въпросчета,които рефлектират вече върху моята психика,и ме карат да се чувствам зле,удрят в/у самочувствието ми на жена,защото определени мъже/мъже ли казах?/ ме възприемат като едва ли не една ходеща,незадоволена вагина?!?
Защото аз страшно държа на себе си,и страшно се себеуважавам,за да позволявам на подобни типове,същества от мъжки пол,защото за мен те не са мъже,да се държат по този начин.
И горе-долу съумях за тези четири години да овладея положението,с малки изключения и периодически изцепки.
Навярно се досещате,че и днес изживях такъв "прекрасен" момент.

Защо ги пиша всички тези неща?!?
Ами не зная.
Може би защото по някакъв начин се чувствам унизена,та даже и омърсена от държанието на подобни "мъже".
Може би в знак на протест,и в знак на защита на всички онези уважаващи себе си жени,които са в моето положение.
Може би просто да излея всичко това,което се е натрупало в мен като горчилка за всичките четири години.
Четири години,през които,ПОВЯРВАЙТЕ МИ,аз започнах много повече да се ценя и себеуважавам именно като ЖЕНА.

Благодаря на всички,които имахте търпението да прочетете това.
Искам просто да ви накарам да се замислите.
Може би човек най-добре разбира дадена ситуация,когато попадне в нея.


Моля да не се интерпретира от по-горно написаното,че аз съм станала някаква мъжемразка.
Нищо подобно.
Просто излагам фактите такива,каквито са.



















Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ponicka - Хлор,
08.09.2015 23:27
че,някак ,ама хич не ти ПОВЯРВАХ,нищо,че съм жена:-):-):-):-)
Изясни си защо се чувстваш ,,унизена и омърсена" и тогава ,,ги пиши тези неща":-)Ако не успееш,склонна съм да ти обясня:-)
цитирай
2. hloris - Мерси,скъпа моя поничке,но...
08.09.2015 23:41
ponicka написа:
че,някак ,ама хич не ти ПОВЯРВАХ,нищо,че съм жена:-):-):-):-)
Изясни си защо се чувстваш ,,унизена и омърсена" и тогава ,,ги пиши тези неща":-)Ако не успееш,склонна съм да ти обясня:-)


Едно гоооолямо НО....
Нямам нужда от никакви разяснения по темата.
Дали ми вярваш,или не,проблемът си е единствено и само твой.
А какво ще пиша в моя собствен блог,го решавам само и единствено аз...хаха...еднолично:)
цитирай
3. gabar4eto - !!!!!!!!
08.09.2015 23:54
Podkrepqm te napalano sas tova koeto si napisala- zashtoto majete v 98% sa takiva - smqtat che edna jena koqto e ostanala vdovica e nezoadovolena jena - vie sama kavate ima magazini ima igrachki i zashto taka majete mogat da se samozadovolqt i mislqt che jenata ne moje sama - naprotiv tq go ume po dobre tova ot majete , edna takava jena koqto e naqsno sas sebe si sama moje da nameri pratnior za tova i to ne kakav da e - mnogo se nagledah , mnogo sam se naslushal - Bog e dal tazi rabota da se varshi ne samo ot edin - sexsa ne e sport toi e izkustvo toi e chustvo , toi e iztanchenost izvinete me che se spiram tochno na tozi aspekt , edna jena dori i da ne e vdovica kato vas parvo trqbva da q gledash kato priqtel , kato lichnost kato chovek togava da q gledash i ot tazi strana - oshte edin pat pozdravleniq za hubaviqt post
цитирай
4. anin - Не им обръщай внимание на такива мъже!
09.09.2015 13:18
И за мен мислят същото, а секса е последното нещо от което имам нужда :))
цитирай
5. hloris - О,Ани...ами ти си мислиш,че много вече се впечатлявам вече?!?
09.09.2015 15:02
anin написа:
И за мен мислят същото, а секса е последното нещо от което имам нужда :))


Така съм ги кротнала всичките,имат ми страха и уважението на мен,55 кг.
А що се отнася до секса,то...секса си е секс.
И един наистина умен мъж може да го получи,ако знае как да подходи в тази ситуация,поне спрямо мен.
Но явно все попадам на кретени.
Смешно ми е даже,защото и вчера ми се случи нещо подобно...
да се смее ли,да плаче ли човек...не зная.

Зная,че струвам колкото трима мъже,взети заедно,толкова много се ценя и себеуважавам.
цитирай
6. loverka - Хлори ,тук ме заби .мила ....Браваа на теб !!!
09.09.2015 15:27
Зная,че струвам колкото трима мъже,взети заедно,толкова много се ценя и себеуважавам.

пс. Без майтап, когато е САМ ,човек израства многоо бързо....
съгласна съм с теб, само че аз ОБичам Мъжете/ мъжкарите ,сори
и много често им прощавам ;)) i to na 58 - xa xaxaa ...
цитирай
7. hloris - Да бе,знаеш ли,имаш право погледнато под този ъгъл-
09.09.2015 16:06
loverka написа:
Зная,че струвам колкото трима мъже,взети заедно,толкова много се ценя и себеуважавам.

пс. Без майтап, когато е САМ ,човек израства многоо бързо....
съгласна съм с теб, само че аз ОБичам Мъжете/ мъжкарите ,сори
и много често им прощавам ;)) i to na 58 - xa xaxaa ...


Гледай на мъжете като на някакви си непослушни хлапета, и няма да имаш никакви проблеми.
А пък точно преди един час си мислех,че кой мъж би издържал до мен,че скоропостижно може да му докарам някой инфаркт.
Една моя реална приятелка само ми говори,че на мен ми трябва някой много спокоен,улегнал мъж...моля,нали ще умра напрво от скука:(((
А може и да е права...аз каквато съм си вятър и мъгла,не зная след един час какво ще правя
цитирай
8. paciencia - Поздрави за откровенната изповед, Хлори!
12.09.2015 11:17
Не се променяй, остани си винаги такава истинска, спонтанна, самоуважаваща се жена! Радвам се, че отново си тук:)
цитирай
9. flymore - Малко хора са...
13.09.2015 22:14
способни на подобна изповед. Трудно е да съблечеш душата си публично.
Пожелавам ти да продължаваш да отстояваш ценностната си система, Хлорис, уважавай женското начало...Жената е цвете...
Здрава и усмихната да си!
:)
цитирай
10. shtaparov - Знам,че една жена...
14.09.2015 16:22
Знам,че една жена е преди всичко човек,а жените са,бих казал,най-ценната част от човечеството. Жените подобно на всеки мъж си имат своите житейски нужди и проблеми,с които трябва да се борят- сами или с асистенцията на близките си. Съжалявам за нещастието което те е застигнало и пожелавам отсега занапред да нямаш повече проблеми,а животът ти да се подреди така,че да се сбъднат всичките ти мечти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2195891
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031