Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2014 15:59 - НЕ МОЖЕТЕ ДА МЕ ИЗПЛАШИТЕ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 683 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Значи така...някои особи от блога от маса време назад бяха напуснали блога, надявахте се ,че след като ме пуснахте пак-понеже ме изтрихте февруари 2009 заради тях, те ще се върнат тук и познахте -те се връщат,  но много, много за малко и постват по малко при това не най качественото си, а аз съм Ви редовна. Поствам това , което е на душата ми, не си правя сметки,като тях дали щяли да ми го краднат или подобни. Не получавам това което давам за сайта блог беге. Казвате си -Сечивото е глупаво, манипулираме му блога и не само неговият, а заради него идват и нас да четат, но грешите. Както каза един мой приятел - Големият  Паганини са го имитирали и крали...всичко, но никой не може да го замени - Той е неповторим! Това е един пример само, за голям човек, а за нас по малките е още по вярно, защото по принцип ВСЕКИ ЧОВЕК Е НЕПОВТОРИМА ИНДИВИДУАЛНОСТ. И просто си личи, когато ЧОВЕК НЕ Е СЕБЕ СИ В ТВОРБИТЕ СИ!


Не можете да ме изплашите със спам,
за разлика от Вас аз имам срам,
освен и дарба да римувам,пиша.
Човешкото във вас издиша!
Вас няколкото злобни люде
и завистливи, буги буги
играете във виртуала наш!
Човек с голямо Ч съм, ларш!




Живейте дръзко

Недей да плачеш,няма смисъл,
прогонвай всяка лоша мисъл,
във този свят добър и лош,
показвай цвете,а не нож!
С пари не всичко се купува
и този който им слугува
ще понесе товар жесток,
не ще прости и Господ Бог.
Ще плаща неговото поколение
и ще потъне във забвение
със своите пъклени дела
щом става роб на Дявола.
Без пари не се живее,
човешкото убиват, зее
яма във душата
щом слугуваш на парата.
Себе си чист запази,
недей се кланя, не лази,
обичай, радвай се, живей
и като ясно слънце грей!




Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5313648
Постинги: 6086
Коментари: 3244
Гласове: 28827
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930