Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2020 12:03 - ЯВЛЕНИЕТО спарОТОК
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 3053 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 19.02.2020 13:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Всеки читател с наднулев коефициент на интелигентност, още от пръв прочит,е убеден в абсолютната оригиналност и уникалност на моите публикации. Това може да се отрича само от невменяем кретен или от плагиат, пряко заплашен от разобличение ( какъвто е случаят).

Спаротокът,посред усукванията си в отговор на моите обвинения,сам признава,че няма нито една оригинална идея,отнасяща се до спорните в случая понятия - "кобен" и "минавам"(Минос).Всичко бил взел от Дечев и от незнам кого си "още през 14,13,12 г." Освен че вече е станал нетърпимо смешен,отговаряйки на всички обвинения в плагиатство по един и същи начин - че вся и все "бил написал още в далечната 14,13 или 12 г.", спарОТОКЪТ подминава въпросите: Защо изведнъж подхваща тези понятия точно подир публикуването на моите статии? Защо след като е знаел (от някакви си трети автори), че името Минос е свързано с глагола "минавам"(т.е с понятията за време и път), той обяснява произхода на името Минос по съвсем друг начин в комичното си от езиковедска гледна точка съчинение "Красивата тракийка Европа" - а именно чрез глагола "мисля"? "Минавам" изобщо не е споменато като вариант в цитираното "сочинение спараОТОКОВО".

 Не обвинявам за първи път лицето, представящо се под псевдонима "спароток" и името "павел серафимов"(?!) в плагиатство.Спомнете си драстичната му кражба на моята идея за произхода на името Ромул.Сегашните случаи са аналогични,а отговорът ( всъщност при липсата на пряк отговор приемам за такъв наглата простащина, публикувана в негов коментар под последния му пост) е винаги един и същ: бил взел идеята от някого си, но не и от мен. Инсинуациите му са винаги в тон с класическото поведение на плагиата - контраобвинения в кражба и отказ да даде конкретен пряк отговор на конкретните преки обвинения.

Ако усуканите и поднесени под сурдинка контраобвинения на фалшивкото бяха верни, защо тогава той не ми ги отправи веднага след публикациите на моите статии?
 Защо се спотайваше до момента,в който аз "открих приликите" и му ги наврях в лицето?

 Не може да измъкне със заявлението,че не чете моите статии,защото маргиналчето- анонимник, коментиращо под потребителско име (агент) Димитър, редовно тършува в блога ми и снася всичко на шефа си. А може би (агент) Димитър е просто друг аватар на самия спарОТОК? Може би това е самият той,имитиращ (по навик от"имитационната бижутерия" ),някакъв непросветен и груб,но безпределно предан на шефа си отечественофронтовец? Този натоварен с охранителни функции маргинал е именно "гласът,който контраобвинява " с грозни хули всички обвинители на спароточието, стремейки се по този начин да ги погнуси с лумпенския си жаргон и да ги накара да млъкнат. Тъкмо този апендикс,закачен здраво за спарОТОКА и представляващ физиологична част от организма на шефа си " ме контраобвинява", че всъщност аз "съм преписала" от спарОТОКА.
 
 Да "препишеш" от спарОТОКА е все едно да чакаш яйце от ялова кокошка.Освен всичко друго,нали самият той ,признава,че бил преписал въпросните идеи и понятия от Дечев и прочие автори ( аман-заман,само не и от мен!).Това означава,че "преписвам"от преписвач.Но,както вече казах в самото начало, оригиналността на творбите ми е очевидна за всеки читател,освен за разобличения плагиат,заинтересован да хвърли мерзост по тях. Аз никога не съм чела нито Дечев,нито Мечев, от който спарОТОКЪТ признава в дадения случай,че е заимствал ( просто за да не признае,че е крал от мен).Избягвам всички трудове на историци и езиковеди,отнасящи се до областта на моите лингвистични изследвания по следните причини:
1. За да не се повлиявам по никакъв начин от чужди работи - дори неволно.
2. Смятам езиковедските опити за обяснение на древните понятия от страна на досегашните етимолози за неверни ( в огромната им част) и предпочитам да вървя по свой собствен оригинален път. 

Успехите ми в линвистиката и дълбочината,до която съм стигнала,в изясняването на древни понятия,които до този момент изобщо не бяха намерили адекватно тълкуване,доказва правотата на метода ми.

Благодаря на множеството съмишленици, които ми писаха,за да изразят своята пълна подкрепа.Така би постъпил всеки човек с минимум почтеност.Но все пак тези мнения трябваше да бъдат изразени публично в коментарите,а не в лични съобщения.Разбирам донякъде причините,накарали читателите ми да изберат да постъпят така - днес българинът е беззащитен и се страхува от всичко. А явлението "спароток" и съпътстващото явление "фен клуб на спароток" с тяхната невъзмутимост пред разобличенията,с тяхната агресивност и познати манипулативни схеми ("гласът от народа - Димитър",вопиещ към началството и пр. и пр.) може би наистина не са "безобидни". 

 Човекът,който само със своята честност и силата на перото си излиза да защитава труда си от зловонието на плагиатството,не получава никаква обществена и почти никаква правна защита в България.
Нашата хубава земя днес е превърната в плацдарм на всякаква мерзост,която в много случаи заплашва името и  - нека го кажем направо - дори живота на протестиращия.Но нашият народ отдавна стои на предела и в най-близко време участта му ще се реши - дали ще живее или ще загине.Живот без морал е невъзможен.Оцеляването ни,дишането ни,всяка наша глътка въздух зависят от възкресяването на морала,от възстановяването на християнския възглед за добро и зло,честно и скверно,истинско и лъжовно,Божие и сатанинско.На теб,Христе,се надявам да изтръгнеш сквернта от Отечеството,в какъвто и образ да се проявява тя,даже и в най- лъстивия , така - както някога изпъди търговците от Храма.Само народ с чисто сърце,чиста съвест и чисти помисли би могъл да се пребори за своето БЪДЕЩЕ и за Твоята закрила! 


 * С ПОГНУСА РАЗБРАХ ЗА "ПОСЛЕДНИЯ ОТГОВОР",ДАДЕН ОТ спарОТОК И НЕГОВИЯ СБИРОТОК,НА МОИТЕ РАЗОБЛИЧЕНИЯ. ВСЪЩНОСТ НЕ СЪМ И ОЧАКВАЛА ДРУГО ОТ ТАЯ КЛОАКА. КАКЪВТО И СПРАВЕДЛИВ УКОР ДА ОТПРАВИШ КЪМ НЯКАКВА ШАЙКА МАРГИНАЛИ, ДРУГ ОТГОВОР,ОСВЕН "СВИНЯ",НЯМА ДА ЧУЕШ.ПРЕДИ НЯКОЛКО МЕСЕЦА,КОГАТО УЛИЧИХ ЗАПЪРТОКА В ОПИТ ЗА КРАЖБА НА ИДЕЯТА МИ ЗА ПРОИЗХОДА НА ИМЕТО РОМУЛ, БЯХ ПОКРИТА СЪС СМРАДНИ ХУЛИ,СЯКАШ БЯХ ХВЪРЛИЛА КАМЪК В СЕЛСКИ НУЖНИК. СЕГА Е СЪЩОТО. 

 ТАКА ТЕ САМИТЕ СЕ САМОРАЗОБЛИЧАВАТ. 
  ТАКА ВСЕКИ МОЖЕ ДА СЕ УБЕДИ,ЧЕ КАКТО АГИТКАТА,ТАКА И НАЧАЛНИКЪТ Й,ИМАТ ТОЛКОВА ОБЩО С НАУКАТА, КОЛКОТО ДАНКО ХАИРСЪЗИНА С ДЕМОКРАЦИЯТА! ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ВСЕ В ТОЯ ДУХ,ПОШЛИ ШУТОВЕ! ВИЕ НЕ СТЕ СПОСОБНИ НА УБИЙСТВЕНО  ОСТРОУМИЕ,А САМО НА ДЕБЕЛАШКА  ЗЛОБА И КАРУЦАРСКИ ПСУВНИ.

  ТОВА Е НАЧИНЪТ НАПЪЛНО ДА СЕ САМОУНИЩОЖИТЕ.

  ВСЪЩНОСТ,СИГУРНО Е,ЧЕ ЦЯЛАТА СМРАД,ПЛИСНАТА ПО МЕН,Е ИЗБЪЛВАНА НЕ ОТ ДВАМА -ТРИМА КЛОНИНГИ,А ОТ САМИЯ ЗАПЪРТОК - ПОЗНАВА СЕ ПО СПЕЦИФИЧНОТО ЗЛОВОНИЕ НА ТОВА ГМО С ИЗТЕКЪЛ СРОК НА ГОДНОСТ.


**  Към смешните коментари на спарОТОКА и аватара му (агент)"димитър":
Слушайте внимателно,мизерници!
Езикознание не се прави нито с преписване от мен,нито с преписване от трудовете на добили известност историци и лингвисти. Езикознанието изисква владеене на древни езици и тъкмо пълното невежество в тази област разобличава спарОТОКА  като фалшив "историк". Той  не може да се начуди как се занимавам с лингвистика, без да се "опирам"( разбирай "преписвам") на по-ранни езиковедски трудове.Така някога диваците са се чудели как парната и по-късно електрическата машина ,се движи,без да е теглена от коне. Дори само това издава катастрофалното ти невежество,жалко създание.Щом владея древногръцки,латински,арамейски,а от новите езици - превъзходно френски и италиански,защо тогава би било нужно,(а по твоему "даже задължително" )  да се влияя от когото и да било? Ако знаеше само колко си жалък с тези нелепи разсъждения,целящи единствено да оправдаят повсеместната ти кражба на идеи!
 Чуй ме добре - ако изобщо знаеш нещо за бог Митра,то е благодарение на моя превод на труда на Франц Кюмон!
 Ако изобщо знаеш нещо за лигурите,за които дращиш с толкова увереност,то пак е благодарение на моите публикации и на преводите ми на Джулио Мискози!Аз не съм се появила от нищото,както си се пръкнал ти,фалшиво човече.

     И повече не разигравай тази ОФ комедия с (агент) димитър,защото наистина ще помисля,че си излязъл от някоя клиника,както уверяват мнозина от пишещите в блога. 

 





Гласувай:
8



1. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
12.02.2020 13:50
Казвал съм го и съм го писал неведнъж, ти си явление в тази област! И се радвам искрено ,че те има!
Аз също се занимавам, имам и подготовка в тази област, още през 2011 съм писал в книгата"Загадки на Анхиалското монетосечени", че в нашия език има над 3000 / три хиляди/ думи, еднакви или максимално близки с латинския! Установил съм го сам, при подготовката и писането на книгата Но оставям специалистите в тази област да се занимават с това явление Не може да е случайно!
След година, като видях ,че е глас в пустиня, заех се аз! Все пак съм преводач на научна литература,а това е доста по- сложно от обикновен превод!
Но, не считам ,че съм всьо и вся Където смятам ,че съм, не отстъпвам Но това са възлови неща, които съм постигнал сам!

Хубав ден, Милена!
цитирай
2. milenavarbanova9 - Благодаря ти, Иване!
12.02.2020 14:20
Ако имаш бройки от книгата си,моля те изпрати ми една,защото темата е изключително интересна!
Колкото до мен,аз съм свикнала да бъда "глас в пустиня",както пише за себе си нашият гениален поет.Затова и извънредно много ценя окриляващите ти думи!
цитирай
3. balar - Ами
12.02.2020 18:16
има солиден гръб...нещото, щом все още си съчинява глупостите без последствия. А положителните коментари май си ги пише сам. Не му обръщайте внимание, все някога ще се подхлъзне така, че повече да неможе да стане. А единствените членестоноги във фънклуба му са той и клонингите му.
От него тръгна целия бълвоч, който заля нета.
Не му обръщайте внимание, не си струва нервите.
цитирай
4. milenavarbanova9 - към балар
16.02.2020 10:17
Благодаря Ви за коментара!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 774486
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031